Welcome

Assalamualaikum & Bismillahirahmanirrahim

Tuesday, October 9, 2007

HAPPY BIRTHDAY AKU

aku dilahirkan 9 October 198x
bukan 10 September 198x.

xda wish untuk aku. aku pose.

Friday, October 5, 2007

aku menulis lagi..

aku gatal tangan mahu menulis..

menulis?
erm..mungkin menaip..

ikut suka aku nak taip apa-apa pun..

banyak yang aku ingin taip..
tapi semuanya mengusutkan benak kepala otak aku yg tidak bersalah..

oh..macam mana ya..

lalalala

Wednesday, October 3, 2007

ini KARMA

ni baru betul karma..
kan dah terkena balik
-------------------------------------------------
dulu aku lah gadis bermulut manis..

dulu aku lah gadis manja bermulut sinis..

dulu aku lah jari jemari yang mengawal boneka cinta yang bernama LELAKI..


dan kerana KARMA

aku lah yang jatuh di balas janji tak ter-kota

akulah yang tersungkur bergulakan kata dusta

dan aku lah terpenjara dalam cinta rekaan aku sendiri

INI CERITA TENTANG GADIS ITU..

said n said

right brain said:

"kan best if xda perasaan.. xdilukai n x melukakan..*sigh*"

left brain said:
"kan sgt best kerna kita ada perasaa untuk dibahagiakan..*giggle*"

myself said:

"kan best kalau kita dibahagiakan bukan dilukakan dan melukai..*wink*"