Welcome

Assalamualaikum & Bismillahirahmanirrahim

Tuesday, April 22, 2008

Ini blog sampah tak?

"Pada masa sama, ada ramai blogger yang hanya memuatkan luahan hati kecewa, putus harapan dan meracau tidak tentu hala. Blog begini selayaknya dimasukkan ke dalam bakul sampah." - Berita Hairan.

Korang rasa patut ke di tulis macam ni?

Setahu aku, blog ni macam diari atau tempat meluah perasaan KOt. Bajet rr..

Ikut suka suki blogger ar nk letak ape pun kat dalam tu, nak cakap nak bunuh diri ke, meraban ke, nk mengutuk ke, nk wat lawak bongkak ke... itu ruang blogger-blogger kan.
Patut ke tulis macam ni kat dalam paper?

Writing is part of mind therapy.

Tak penah dengar ek?
Bodoh ke tak berapa ada akal?
Ape hak kau wahai penulis untuk menilai blog seseorang diletakkan di dalam bakul sampah ke atau nak diletakkan kat dalam paper?
Kalau kau tak suka, jangan baca la weii.. biar je si blogger dengan tulisan mereka.
It has its own value for da writer. Kamu ni Bingai ke bengap?

Aku sebagai salah sorang penulis blog yang 'meracau tak tentu hala' panas weh. Ini diari kami, tempat kami nak luah perasaan. so what? tak ganggu hidup sape2 pun. Lain kali tulis macam ni :

"Pada masa yang sama, ada ramai blogger yang menyebarkan sentimen-sentimen perkauman, anti-agama-itu-ini, menteri/konon/saya/pembela/bangsa /sebenarnya/tengah/bela/perut/buncit/saya dan juga yang menulis blog lucah tahap wak kadi-pon-bole-klimaks-masa tengah-baca. Blog ini selayaknya dimasukkan ke dalam tong sampah." - Beritan Hari Aku

1 comment:

Anonymous said...

terkebetulan terjumpa sorang lg blogger yang menyelar penulis paper ni.