Welcome

Assalamualaikum & Bismillahirahmanirrahim

Monday, April 7, 2008

boredom

Satu..Dua..Tiga......

kira lagi..

Empat..Lima.. Baru lima hari??!! Dem!

bila nak cukup 3 bulan ni?


Selain bule jumpa katil aku, my dear Bunda Umi, Abah dan adik-adik belum baligh aku,
cuti ini..

Empty

DUSH!!

Aku da ta bule gado ngan adik Sepuluh-Nama.
Sebab dia sedang sibuk terkinja-kinja di Port Dickson selama 3 bulan.

Aku juga da taleh bermanja dengan Enche H,
Sebab dia sedang sibuk memancing di sungai, tasik, laut.. atau kat mana-mana yang ada lopak air.

Aku juga da taleh makan roti canai dan teh tarik Limabelas
Sebab aku sedang sibuk bina bontot dan tahi mata di Bandar Bawah Tasik.

Yang paling penting,

Aku juga da taleh tengok muvee.
Sebab tak ada kontraktor yang mahu menyibukkan diri membina cinema di sini.
Kerana mereka lagi sibuk membina puluhan masjid di pulau-pulau tak berpenghuni.

Hari-hari bukak web ntah ape-ape.
Hari-hari curi line internet..
Sape suro pasang wireless tanpa password??
[Trimas pakcik Iz]
Hehehe

Ada sapa-sapa nak ajak aku shopping?

Text aku sebelum pukul 2 pm oke..

2 comments:

dot said...

hoh cuti = empty?
nik.
anda meh lah uma saya cenggitu.
xd sempat nak rasa empty.
meh meh.


meh mop.
lap tingkap.
sapu sampah.
sapu sawang kerawang.


meh nik meh.
lol

a n o n said...

lols..

ingat nk ajak p shoping.

kalo nak ajak yang ni..
sekarang pun ble buat.
tapi
di umah bercat kunen shaye ini
je la..

hoho...