Skip to main content

Traffic Blog?

Sape blogger kat sini yang kisah pasal traffic blog? yang hari2 tengok sitemeter/analytics nak tengok berapa banyak visitor mai?

Err.. actually kalau aku, takdela kisah sangat. Sebab blog aku pun bukan nak suruh jadi femes ke ape. Blog merapu je nih. Tapi semalam masa tengah google tutorial photoshop, terjumpa tutorial blog skali kat random blog i visited. cari2 balik tak jumpa blog tu, terdelete history skali masa clean computer td... eh apasal panjang aku bercerita ni?

then ada satu tips nak naikkan traffic blog. Supaya boleh dapat unique visitor beribu2 lemon. so.. i just give it a try and tak tahu la camne kan. tapi rasaya boleh je nak kongsi kat sini.. lepas register dapat email. hari ni baru cek. nanti la kita tengok jadi ke tak so-called-traffic enhancer hi. huhu.

tapi sape2 rasa nak try.. ni stepnye, mudah saja. tak sampai seminit pun.

Mula.. click kat laman web ni.. free web traffic



kalau malas baca boleh scroll trus sampai jumpa kotak yang ada list 6 link website.


pastu open 6 laman web tu pastu tunggu dalam 12 saat sampai ada kuar code macam gambar kat bawah ni kat EACH of the website yang dibukak tu..




copy code yang dalam bulatan tu for EACH page yang korang bukak, then copy masuk setiap code dalam setiap kotak kat bawah. senang kan? pastu isi la yang lain macam biasa.



tekan SUBMIT.

tunggu email untuk activate kan link anda.

easypeesy kan?

actually ni sama dengan sistem yang  kena replace2 link tu.. tapi yang ni lagi senang sebab kita just isi code n yang lain computer generated. so tak leceh pun. kalau nak try boleh la. tak rugi masa. kalau tak dapat visitor pun tak rugi jugak. benda free. but minimum boleh dapat 10 unique tau. nanti kalau jadi sy akan post kan len kali.

Btw, unique visitor membantu untuk advertisment anda. boleh la naik sikit sen dalam akaun. kalau nak try kat laman web lain macam tumblr ke pun boleh.

so first step.. bukak laman web ni..

selamat mencuba.
=)

Comments

setakat sy si ikan bilis nh x perlulah nak check kan..wat malu jer nnti hihiih.apa2 pun tq bg info..blh share dgn org lain eh .. ;)
a n o n said…
saya pun blogger kecik2 je. tp kalau rajin boleh signup any site meter counter. kadang2 boleh jadi semangat nak berblog tegok ada new visitor even sorang.

=)

Popular posts from this blog

true story : fibroadenoma

apakah? macam bunyi pelik saja kan? i think most of my closest friends already know about this ; early this year i'd been diagnosed with fibroadenoma and i was admitted to the hospital to undergo biopsy to remove the tumor. tumor huh? sounds like a big deal. no worries dear. taken from here : CENTURA fibroadenoma adalah salah satu 'benign tumor' yang bermaksud non-cancerous tumor yang berada di.. ehem.. di dada perempuan.. i mean breast. biasanya benda alah ni jadi kat young woman. biasanya benda ni akan muncul time menstruasi dan akan surut bila dah habis minggu menstruasi tu. macam mana nak tahu benda yang berketul tu adalah fibroadenoma? "Described as feeling like marbles, these firm, round, movable, and rubbery lumps range from 1 cm-5 cm in size and can be up until lemon sized lump" kiranya bulat macam guli, bergerak2 macam tikus (kalau kita rasa dia gerak pegi kekiri, jap ke kanan) dan tak sakit. Pengalaman aku : masa...

Adriani Adnan & Fatin Suhana

wow. blogger famous dua-dua ni. i bet lot of people already wrote about both of them. Two beautiful hijabis that caught my attention on my first sight. Sebenarnya ramai lagi fashionista bertudung yang lawa dan sangat cool contohnya fatin liyana, lady fira, shea rasol. Tapi dua orang ni saya suka sebab diaorang bagi inspirasi untuk berfesyen even pakai tudung bawal. Bukan benci fashionista ber-shawl, tapi.. muka saya ni tersangat-sangat la tak sesuai bila pakai shawl. nampak bujur pelik je. so bila sy suka tgk dieorang pakai, terfikir, alamak! kena pakai shawl baru nampak kemas, kalau pakai tudung bawal mesti tak kena. terus sedih. terus takda idea. terus jeles dengan orang yang pakai shawl nampak kemas dan cantik. So the merit goes to this two girl. Adriani Adnan. This cute Adriani ni dah lama saya follow blog dia. masa tu blog lama dia; Confessions of a Shoppaholic. First picture of her yang caught my eye was this  nice yellow toga dress that time i was like, how come s...

This time untuk Azi pulak.. Oreo Ice Cream Cheese Cake

Oreo Ice Cream Cheese Cake home made jugak. Rasanya lebih kurang Secret Recipe Oreo Cheese cake. Thanks to the recipe from her : http://sherahxoxo.blogspot.com boleh la jenguk ke blog beliau untuk tengok resipe cheese cake ni. Rasanya macam ice blended oreo pun ada, macam ice cream oreo pun ye. Kek ni tak payan bakar sebab dah masukkan gelatin. so tunggu keras dalam peti jela. sebelum proses pembekuan. ini resepinya. BAHAN BAHAN UNTUK CRUST 2 Paket oreo(besar) yang dah asing isi putih tu (tinggalkan 7-8 keping untuk kek nanti) 50 gram butter (lembutkan pada suhu bilik) sesudu gula perang/merah Cara-cara hancurkan biskut oreo tadi yang diasingkan intinya sampai hancur. Bila dah hancur, letak gula perang sesudu dan gaul. Kemudian, campurkan pula butter. Gaul sampai oreo sebati dengan butter. Bila dah sebati, masukkan bahan2 ni dan padatkan kat dalam bekas kek untuk dijadikan tapak kek. Masukkan dalam peti lebih kurang sejam. BAHAN BAHAN UNTUK KEK Isi oreo yang dah diasi...